domingo, 4 de octubre de 2009


Res al món es pot comparar amb el que sento quan estic amb tu , cuan dic que t'estimo menteixo perqué el que sento per tu és una obsessió, em tornaria boja si em deixesis, em mataria. Mai vaig pensar que podría algun cop a la vida arribar a sentirme així i tu ho has fet, gràcies per demostrar-me tant. Per mi ets com oxigen, et necessito cada dia de la meva vida i vull estar amb tu fins que em mori, vull despertar-me al teu costat tots els dies de la meva vida, tots. Vull compartir-ho tot amb tu, lluitar , riure , plorar , fer l'amor mil vegades fins que no em pugui moure i veure com dorms sense que t'en adonis, i que obris els ulls i sonriguis. Tan de bó que això duri per tota la vida Joan, de veritat, m'encantaria veuren's junts d'aquií a deu anys , vivint sols a un pis de merda sense pagar.

T'estimo.